lalala

Thursday 1 March 2012

Belum Masanya Saya...

Bismillahirrahmanirrahim...
In The Name of Allah...The Most Beneficent...The Most Merciful...

Menjelang usia lepasan SPM ni...
Ramai yang dah mula berani membuka soal ini kan?

Ada juga yang lebih berani...
Menginjak setapak ke hadapan..
Mengikat bermacam2 tali...
Tali pertunangan la...Tali perkahwinanla...
Apa2 sajalah...Asalkan diredhai Allah..saya tumpang gembira...

Namun jangan hairan atau mempersoalkan kenapa...
Kenapa saya (cik taksempurna) jarang sekali membuka topik ini...
Atau ramai yang singgah blogwalking di sini...
Berasa pelik..Xde ke topik2 yg lovey-dovey sikit?
yang best2 utk dibaca?

haha...Jika topik itu yg anda cari di blog Misz Imperfect...
Anda silap...
Untuk ketika ini..Saya memmang takkan menulis tentang itu....
Sebab tiada apa utk dikongsi bersama....
Sebab ramai blogger lain yg tlah menjalankan tugas itu...
Sebab masih ramai lg doktor cinta di luar sana...
Sebab belum masanya seorang remaja bicara soal CINTA!!!

Ya..Saya harus akui utk berperasaan itu fitrah...
Manusia akan mengeluarkan 1001 assumption bila bicara soal hati/perasaan/cinta/boyfie/kapel/tunang/kahwin...
Hakikatnya... Ramai lagi yg belum bnar2 menegnali yg diciptakan Allah bernama Cinta itu....
Dan saya tidak berminat utk mengulas lanjut...
Mungkin benar...
Cinta boleh membuat seseorang menulis dgn lebih indah...
Cinta boleh membuat seseorang menjadi pemuisi terhebat dunia....
Cinta boleh membuat seseorang menitiskan air mata....

Tapi di sini masih ada byk hal utk diketengahkan 
selain yg dinamakn Cinta itu....
Jadi....Buka minda anda seluasnya....

Bicara Soal Cinta/Hati/Perasaan...
Belum masanya untuk seorang saya....
harap maklum...~

No comments:

Post a Comment